יהי זכרו ברוך

סוף עצוב: לוחם ימ"מ נהרג בתאונת אופנוע

תמונה – פייסבוק

הותר לפרסום: לוחם ימ״מ בן 34, ניקולאי דובנקו ז"ל, הוא ההרוג הבוקר בתאונת אופנוע בקטלנית בכניסה לירושלים.

ניקולאי, בן 34, עלה לארץ בגיל צעיר מתוך שליחות וציונות. במותו הותיר אחריו אישה, ו-2 ילדים. היה שותף במגוון פעילויות מורכבות לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל.

ח"כ איתמר בן גביר ספד לו: "משתתף בצער משפחתו של לוחם הימ״מ רס״ר ניקולאי ודובנקו ז״ל, שנהרג בתאונת דרכים הבוקר. ניקולאי, היה לוחם אמיץ בימ"מ. במסגרת שירותו לחם בפעולות רבות שרובן אסורות בפרסום, ותרם רבות להגנת הארץ".

מפקדיו מספרים שהיה לוחם אמיץ, מקצועי שתמיד לוקח יוזמה וחותר למצוינות, והיה אהוב על כלל חבריו לצוות וליחידה. ניקולאי ז"ל היה מומחה בתחום הירי ולקח חלק בתחרויות ירי של היחידה.

פראמדיק שימי גרוסמן מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה עם מעורבות רוכב אופנוע ומספר כלי רכב. כשהגענו למקום ראינו אופנוע מרוסק. הרוכב כבן 30 שכב על הכביש מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.