מקבץ סרטונים

דיווח: פוטין דחה את ההצעה של בנט

תמונה – קובי גדעון לע"מ

בפעם השנייה: נשיא רוסיה פוטין שוחח הבוקר עם ראש הממשלה בנט ודחה את הצעתו הנוספת לתווך להפסקת אש בין רוסיה לאוקראינה.

גורם מדיני ישראלי מסר, כי בנט הביע בשיחה את דאגתו מהמצב באוקראינה ומהאפשרות שהלחימה תחריף ותביא לנזק הומניטרי רב

גם לפני כשלושה חודשים, בפגישה עם נשיא רוסיה פוטין בסוצ'י, הציע בנט לתווך בין רוסיה לאוקראינה וקיבל סירוב מוחלט מפוטין.

מלשכת בנט נמסר, "השניים שוחחו על המצב בין רוסיה ואוקראינה.". בהודעת הקרמלין נמסר, כי בנט הציע את עצמו לתווך בין המדינות.

דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס, הציע למנות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לגשר בין אוקראינה לרוסיה: "דעה לא פופולרית. ישראל צריכה למנות את נתניהו לשליח מיוחד למו"מ בין רוסיה ואוקראינה. יצא לי לראות מקרוב את האופן שבו נשיא רוסיה פוטין מקשיב ליו״ר האופוזציה. אם יש לישראל סיכוי להשפיע על האירוע זה באמצעתו. זו גם תהייה תעודת כבוד לממשלה הישראלית. אחרי שיצליח (או חלילה יכשל) נחזור לעניני דיומא".

צנחן רוסיה נוחת בשכונת מגורים בחרקוב

חיילים רוסים בוזזים חנות אוכל

עיתונאים ישראלים בקייב

יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי שוחח אמש עם מקבילו האוקראיני, יושב-ראש הראדה רוסלן סטפנצ'וק. יושב-ראש הכנסת הביע סולידריות עם העם האוקראיני בשעה הקשה הזו, השתתף בצער העם האוקראיני על האבדת בנפש שנגרמו במהלך הימים האחרונים והוסיף: *"ההתקפה הרוסית על אוקראינה מהווה הפרה בוטה של הסדר הבינלאומי״.

במהלך שיחתם עידכן יושב ראש הכנסת כי בימים הקרובים צפויה לצאת מישראל טיסה הכוללת משלוח הומניטרי לאוקראינה וכן הביע את תקוותו להפסקת האלימות. יושב-ראש הראדה סטפנצ׳וק הודה ליושב-ראש הכנסת לוי ולעם בישראל על תמיכתם באוקראינה בשעה קשה זו. כמו כן, ביקש לקדם את היוזמה של פסגה רוסית-אוקראינית בישראל.*

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.