"הטרוריסט לכלא"

צפו: השר בר לב התבלבל וגורש מהלווית הנרצח

תמונה – ערוץ הכנסת לע"מ

השר לביטחון פנים עומר בר לב הגיע להשתתף בהלווית דורית יחבס ז"ל, שנרצחה יחד עם עוד שלושה בני אדם בפיגוע האכזרי בבאר שבע.

במהלך ההספד התבלבל השר בר לב ואמר על המחבל שחוסל בזירה על ידי אזרחים, "לא נשקוט עד שהפושע יגיע לכלא. לא נשקוט עד שנמגר את הטרור, נגיע לבתי המחבלים ולמשפחותיהם, זו הדרך היחידה". המשפחות הגיבו בצעקות כלפי השר שנמלט מהמקום בליווי המאבטחים.

‏גם אחיותיו של מנחם מנוחין יחזקאל בן ה-67, שנרצח אמש בפיגוע בבאר שבע, צעקו בהלווייתו על שרת החינוך יפעת שאשא ביטון: "כלבה, הדם שלו על הידיים שלך. ממשלת זדון, יושבים עם תומכי טרור. הלוואי הממשלה שלכם תיפול".

(צילום: תאגיד השידור כאן 11)

ח"כ איתמר בן גביר הגיב, "‏בהתחלה, כשבר לב אמר על מחבל החמאס שרצח את אליהו קיי הי"ד שהוא מהפלג המדיני של החמאס ולא מהפלג הפחע"י, חשבנו שזה עוד שיא של טמטום. אבל מי ששומע היום את השר בר לב בהלוויה מבין שזה לא טמטום ולא פליטות פה: זה ניתוק, אדישות, וזלזול. לעמר בר לב לא אכפת שיהודים כאן נרצחים. לא מזיז לו."

https://twitter.com/Zira_politit/status/1506641016362840068?t=XmLoxQU6StyfxQMp_SZNFg&s=19

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!