התהפך

סערה בימין: כך כינה בנט את 'יהודה ושומרון'

תמונה – לע"מ

סערה ברשת: במהלך מסיבת עיתונאים עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, בירך ראש הממשלה נפתלי בנט את הפלסטינים וכינה את שטחי 'יהודה ושומרון' בביטוי השנוי במחלוקת 'הגדה המערבית'.

בפתח דבריו אמר בנט, "בסוף השבוע החודש הקדוש של הראמדן, הממשלה שלנו דואגת ועובדת קשה מאוד לשפר את חייהם של הפלסטינים בגדה המערבית ועזה".

יגאל דילמוני, מנכ"ל מועצת יש"ע בתגובה: "התבטאות כזו היא התדרדרות ערכית נוספת של הממשלה. זה מתווסף להקפאת הבנייה והפניית הגב להתיישבות. ממשלה כזו צריכה ללכת הביתה."

בנט נגד לפיד בשנת 2018

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "לא יאומן שמנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר ורה"מ בהווה נפתלי בנט מאמץ את הנרטיב הפלסטיני המאמין ב"כיבוש". מדובר בעוד צעד בדרך לממשלת השמאל אחרי שהבטיח עשר מעלות ימינה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.