גל טרור

דיווח: נתניהו נפגש עם אוחנה ולוין בכנסת

תמונה – דוברות הכנסת

שעות לאחר הפיגוע הקשה בבני ברק וכשהכנסת בפגרה, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נפגש באמצע הלילה לפגישה דחופה עם חברי הכנסת מהליכוד, יריב לוין, אמיר אוחנה ושלמה קרעי.

מוקדם יותר הערב הגיב נתניהו לפיגוע, "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון."

יו"R הרשימה המושתפת איימן עודה הגיב, "חמישה אזרחים נהרגו היום, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. הם מתווספים ל-51 פלסטינים שנהרגו מאז תחילת השנה, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. הלב נקרע אל מול השכול והאובדן של כלל המשפחות. אני מתנגד באופן נחרץ לכל פגיעה באזרחים, פלסטינים כישראלים, ולכל פגיעה בחפים מפשע.
הגיע הזמן לסיים את מקור השנאה והוא הכיבוש הארור, ולכונן שלום שיביא בטחון וחיים נורמטיביים לשני העמים."

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לעודה, "חמישה אזרחים נרצחו היום, את כולם אתה שונא אבל יותר מכולם אתה שונא את השוטר הערבי שהסתער על המחבל. הם מתווספים לשני חיילים שנרצחו בחדרה ולארבעה אזרחים בבאר שבע. הלב שלנו נקרע, הלב שלך עולץ, אנחנו מכירים אותך אימן עודה, אתה שונא ישראל ואויב מושבע."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.