מה דעתכם?

קרעי: "תקברו את הטרוריסטים עטופים בעור של חזיר"

תמונה – פייסבוק שלמה קרעי

חבר הכנסת שלמה קרעי שהשתתף השבוע בפגישת חירום שקיים ראש הממשלה לשעבר נתניהו בכנסת בעקבות גל הטרור הפלסטיני בישראל, דורש לקבור את המחבלים הפלסטינים כשהם עטופים בעור של חזיר.

בהודעה שפרסם כתב דרעי, "‏עוד פיגוע. עוד טרוריסט נתעב. הממשלה מצהירה הצהרות ולא עושה דבר בשטח. דמנו הפקר. תתעשתו מהר ותציפו את הרחובות בכוחות הבטחון. הפעילו סגר על יו"ש ותבטלו הקלות."

קרעי הוסיף, "תקברו את הטרוריסטים החלאות עטופים בעור של חזיר, תשללו זכויות מבני משפחותיהם (הצ"ח מוכנה בעניין), תכו באגרוף ברזל. די."

עוד כתב קרעי, ‏"גם מאה מסיבות עיתונאים מקושקשות לא יעזרו להם. הם לא מסוגלים, כי הם שבויים בידי התנועה האסלאמית, וגם כי הם פשוט חלשים. אבל בעיקר, כי הם באמת מאמינים שבזמן טרור צריך להקל על הערבים והמפגעים, ושהרמדאן זו איזו הצדקה לטרור נגדנו. הם באמת חושבים שהיהודים אשמים. ולזה שום תכנית לא תעזור."

IMG_20220327_205450_511

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.