תומך טרור?

נחשף: השר עיסווי פריג' עבד בשירות עמותת חמאס?

תמונה – פייסבוק

השר לשיתוף פעולה איזורי, ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ, שימש במשך כ-12 שנה כרואה חשבון של עמותת חמאס נגדה הוגש כתב אישום בחשד להעברת מיליוני שקלים למטרות ארגון הטרור חמאס.

על פי התחקיר שפורסם שאתר 'הקול היהודי', מדובר בעמותת לג'נת זקאת אל קודס אל מרכזייה שלאחרונה הוגש נגדה כתב אישום בו נטען כי העמותה הינה עמותת חמאס שהוקמה בידי אנשי חמאס ופועלת למימוש מטרות חמאס בירושלים ובהר הבית.

השר פריג' היה רואה החשבון של העמותה כ-12 שנה עד לבחירתו לכנסת ב-2013, ובכלל זאת גם במהלך התקופה המייחסת עבירות טרור לעמותה מאז שנת 2007.

פעיל הימין הצל תקף, "אתם רוצים להגיד לי שפריג לא ידע במשך 12 שנה מול מי הוא עובד???? הוא רואה החשבון שאמור לדעת לפני ולפנים מה קורה בעמותה. לפני מספר שנים עיסוואי פריג הגיש כנגדי תלונה שקראתי לו תומך טרור ותראו מה יצא היום".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.