לא שותק

אמיר אוחנה: "אין הבדל בינם לבין אחרוני הטוקבקיסטים"

תמונה – משרד המשפטים לע"מ

מתקפה ברשת נגד פרשנית ידיעות אחרונות סימה קדמון שפרסמה טור בעיתון תחת הכותרת "תגידו, אנחנו השתגענו?", נגד הפאניקה בציבור בעקבות גל הטרור במדינה.

"‏אין גבול להתבזות העצמית של השופרות. ואלה עוד קוראים לעצמם "עיתונאים", ומחלקים לעצמם פרסים. 11 אנשים נרצחו פה בשבוע והם קוראים להכיל, רק כדי להגן על ממשלת בנט לפיד. מזל שאין בצעירותה מה לבייש בזקנתה", תקף ינון מגל.

ח"כ אמיר אוחנה הגיב למגל, "‏‎הם "עיתונאים" כי הם כותבים בעיתון. בכל היתר – אין הבדל בינם לבין אחרוני הטוקבקיסטים. בחוסר האמינות, בסגנון הירוד, בחד צדדיות, בתועמלנות. הטוקבקיסטים לפחות ניחנו בחוש הומור, מדי פעם. הקדמונים והורטרים זו טרחנות נטו."

גם ראש הממשלה בנט פרסם הודעה כמו הפרשנות של סימה קדמון, בה הזכיר את גלי הטרור שהיו ישראל בשנים האחרונות.

‏אמיר לוי תקף, "הציוץ האומלל של בנט דומה כמעט מילה במילה לטור ההזוי של סימה קדמון. כולם יודעים שאתה מתדרך 24/7 אבל בחייאת תנסה להיות קצת פחות שקוף.. "

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!