רפואה שלמה

בשורות טובות: הקצין שנפצע קשה בג'נין התעורר

תמונה – דוברות המשטרה

דיווח: שיפור במצבו של קצין ימ"מ שנפצע קשה במהלך חילופי אש עם מחבלים בג'נין ואושפז כשהוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ.

מבית החולים רמב"ם נמסר, כי חל שיפור במצבו, הוא יציב, ער, מתקשר עם משפחתו, הוא החל לנשום לבד אולם עדיין נעזר במכונת הנשמה, הצוות המטפל אופטימי לגבי מצבו בשאיפה לשחרר אותו מטיפול נמרץ במהלך הימים הקרובים.

במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ על פי מידע שהתקבל אודות חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע, ביצעו הלוחמים מעצר של רכב בו נסעה החוליה בין ג'נין לטולכרם.

במהלך ביצוע המעצר נפתחה אש לעבר לוחמי הימ"מ שהשיבו בירי. בקרב היריות שהתפתח במקום חוסלו 3 מחבלים. ברכבם של המחבלים נתפס אמל"ח רב, נשקים ורימונים.

במהלך קרב היריות נפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ, 3 באורח קל ולוחם נוסף באורח קשה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם.

חוליית המחבלים שסוכלה הייתה מעורבת בפעילות טרור כנגד כוחות הביטחון בתקופה האחרונה, וככל הנראה הייתה בדרכה לבצע פיגוע נוסף שנמנע הודות לפעילות המהירה והנחושה של לוחמי הימ"מ.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.