דרמה מדינית

איחוד האמירויות: עונש מוות נגזר על ישראלית

תמונה – אלבום משפחתי

בית המשפט באיחוד האמירויות גזר היום עונש מוות על אזרחית ישראלית שנתפסה עם חצי ק"ג קוקאין.

על פי הדיווח, הישראלית פידא כיוואן בת 43, תושבת חיפה, נעצרה לפני מספר חודשים באיחוד האמירויות כשברשותה מעל חצי קילו של קוקאין. אמש גזר עליה בית המשפט עונש מוות.

ברשתות החברתיות פורסם כי מדובר בבחורה שעוררה סערה לפני כעשר שנים, לאחר שסירבה לתת לחיילים לשתות קפה בבית הקפה שלה ברחוב הלל בחיפה.

ממשפחתה של הישראלית נמסר ל-N12: "לבת שלנו אין כל קשר להאשמות נגדה. היא הגיעה לדובאי לאחר שקיבלה הצעת עבודה ממשקיע פלסטיני מרמאללה, ושם שכרו עבורה את הדירה שהתגוררה בה שבועיים. היא קיבלה במפתיע משלוח לדירה מאנשים שלא הכירה קודם, והתברר לאחר מכן שמדובר בסמים. המשקיע הפלסטיני שעבדה איתו סיבך אותה בפרשה שאין לה כל קשר אליה, ואותו משקיע עד עצם הרגע הזה מבוקש בדובאי. הבת שלנו שיתפה פעולה באופן מלא עם הרשויות בדובאי ובניגוד לפרסומים, היא בעצמה דיווחה לרשויות לאחר שהבינה שנקלעה לתרמית".

לפי מספר חודשים פרסמה משטרת דובאי תיעוד ממעצרו של העבריין הישראלי, חליל דסוקי, תושב לוד בן 30, שנתפס ברכבו עם עשרות קילוגרמים של סמים, ונתפסה משאית עם חצי טון קוקאין בשווי של כ-150 מיליון דולר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.