בנט קורס

תחזור בה? סילמן קיבלה הצעה מפתה מבנט

תמונה – ערוץ הכנסת

חברת הכנסת עידית סילמן מדברת לראשונה מאז הפרישה הדרמטית מהקואליציה של ראש מפלגתה נפתלי בנט.

בראיוו לשלום ירושלמי ב'זמן ישראל' אמרה סילמן, "ביום שלישי קמתי ב-2 בלילה ודיברתי רק עם חברה שלי שלא קשורה לפוליטיקה. אמרתי לעצמי זוהי השעה. דיברתי עם יריב לוין וזהו. הפתעתי את כולם. גם את נתניהו".

סילמן הוסיפה, "אין לי שום הבטחות לגבי העתיד. שום הסכמים. להיפך, מציעים לי הכול כדי להישאר. מציעים לי עכשיו את תפקיד שר הבריאות, אבל אני לא אלך על זה."

עוד אמרה, "הבעיה זה לא החמץ, זה כל הדברים האחרים שחשובים לנו. בנט מדבר על 'הגדה המערבית'. וואלה. אם אני בעד הגדה המערבית אצטרף ליש עתיד, אקבל שם שריון".

שר הדתות מתן כהנא פרסם מכתב אישי לסילמן וקרא לה לחזור בה מפרישתה, "אתחיל מהסוף. אני מתפלל להמשך קיומה של הממשלה החשובה הזו ופועל ככל יכולתי שכך אכן יהיה.

חברי, עוד ועוד דברים שיקרים לנו והוסכמו לא קורים. עוד ועוד אצבעות בעין שלנו. וכל זה תוך מסע הסתה והכפשות שחברי הכנסת שלנו עוברים. וכך בסוף עידית נשברה. חברי ואני מאמינים בממשלה הזו. רבים בימין הממלכתי ורבים מאוד בציבור הדתי לאומי מאמינים בממשלה הזו ורוצים בכל מאודם שהיא תמשיך להתקיים. זה אפשרי. רק צריך לחזור להבנות הבסיסיות איתן יצאנו לדרך.

כהנא הוסיף, "בהזדמנות הזו אני רוצה לפנות גם אליך, חברתי עידית סילמן. יצאנו לדרך יחד. מתוך אמונה שלמה שזה הדבר הנכון לעם ישראל. בחודשים החולפים את היית ראש החץ של הקואליציה. נלחמת עליה ועל תפקודה ולכן גם היית בקו החזית של אש הביקורת. וזו הייתה מתקפה ברוטלית וחסרת מעצורים. במשך חודשים לא נשברת, אבל ברור כמה זה היה קשה. אבל גם אחרי היומיים האחרונים עובדות היסוד לא השתנו. מערכת בחירות נוספת שוב תביא כאוס שלטוני שיפגע במדינה. אני מאמין שגם עכשיו, עדיין אפשר לתקן ולהמשיך ולקיים את הממשלה הזו. ביחד. למען מדינת ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!