הסתה להמונים

אבא של המחבל מסית ומאיים: "הניצחון יגיע בקרוב"

תמונה – טוויטר

אלפי תומכי טרור פלסטינים מתאספים וחוגגים סביב ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בדיזנגוף תל אביב.

‏המחבל שביצע את הפיגוע וחוסל הבוקר ע"י לוחמי השב"כ הוא ראאד חאזם, בן 28 מג’נין. שוהה בלתי חוקי, ללא היתר שהייה בישראל.

בראיונות לתקשורת התגאה האב שעובד כקצין בשירותי הביטחון הפלסטינים, בפיגוע שביצע בנו שחיסל, "הניצחון יגיע בקרוב, בימים הקרובין תראו את השינוי. אתם תהיו חופשיים ועצמאיים. אלוהים, שחרר את מסגד אלאקצא מידי הכיבוש!"

ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב, ‏"שנים אנחנו אומרים שהטרור נובע מתקווה ולא מיאוש. האבא הזה הוא פניה של התקווה הזו. רק כשנגדע להם אותה ביד ברזל והם יבינו שהיא חסרת סיכוי ותוחלת יהיה כאן שלום וביטחון. שלב קטן ומיידי: להעלות את האבא הזה וכל משפחתו על משאיות ולגרש ללבנון, להרוס את בתיהם ולחלט את רכושם."

ח"כ איתמר בן גביר הגיב, "הפיתרון לפיגועים הוא לא לחכות להם ולחסל את המחבל, הפיתרון זה לגרש עכשיו את כל אלו שהביעו שמחה על הפיגוע, חילקו סוכריות ושותפים במעשי הטרור אם בהסתה, אם בשידול ואם בתמיכה (רוחנית ומעשית) בטרוריסטים. שיחלקו סוכריות בסוריה, לא כאן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.