השר אחמד טיבי?

איילה חסון: ממשלת בנט במגעים עם הרשימה המשותפת

תמונה – ערוץ 13

מגישת הטלוויזיה איילה חסון חושפת, בעקבות פרישת סילמן מהקואליציה, גורמים בממשלת בנט לפיד פנו למשפטנים בכירים, בבקשה לנסח מסמך הסכמות עם הרשימה המשותפת.

ח"כ ישראל כץ אמר 'קול חי': "פרישת עידית סילמן היתה על רקע יהודי ובטחוני. מתבקש שיהיו עוד ח"כים שיצטרפו אליה, אבל יש בממשלה מי שמעדיף רק טיבי ורק לא ביבי".

ח"כ יואב גלנטי תקף, ‏"אין גבול לבזיון ולבושה. מכר את המדינה, את העתיד של הילדים שלו ושל כולנו, למען תאוות השלטון והשררה; זהו סמל לשחיתות, רמאות וגניבת שלטון. מדינת ישראל לא תשכח לך את זה לעולם."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב, "תגידו אתם השתגעתם? ממשלת דמים בתמיכת תומכי טרור, לא עוצרת באדום וממשיכה בדרך לבזיון הלאומי באובדן הציונות במדינת ישראל. חייבים לפרק את הממשלה הרעה הזאת אחת ולתמיד ולהקים ממשלת ימין מלא מלא, לפני שבנט יפתח במו"מ עם נסראללה".

שר הדתות מתן כהנא התייחס לפרישת חברת מפלגתו ועקץ אותה, "סילמן עברה תקופה מאוד קשה, תקיפות חוזרות ונשנות, בסוף הגיע הרגע שהיא נשברה. בחרה לעבור לחיק אלה שלטענתה עשו את כל התקיפות האלה, ימינה לא מתפרקת, ימינה רוצה בהמשך קיומה של הממשלה"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!