שערוריה

כבר לא כחול לבן: ייצור פחיות פפסי עובר למפעל בשטחים

תמונה – בקבוק פפסי, pixabay
שירה ספיר מגלובס חושפת הלילה כי חברת המשקאות טמפו החליטה להעביר את ייצור פחיות פפסי מהמפעל בנתניה למפעל הממוקם בשטחי הרשות הפלסטינית.

ייצור פחיות פפסי, פפסי מקס, up7, XL, ג’אמפ, סן פלגרינו, נסטי וסודה של חברת טמפו יהיה מעתה במפעל ביריחו שבשטחי הרשות הפלסטינית. הייצור היה עד כה כחול לבן במפעל טמפו בנתניה.

בטמפו טוענים כי המעבר למפעל הפלסטיני הוא כתוצאה ממחסור עולמי בפחיות. אולם גורמים בשוק הצביעו בפני גלובס כי יתכן וההחלטה התקבלה בעקבות מס המשקאות הממותקים של שר האוצר ליברמן שנכנס לתוקף בינואר השנה.

"אם יש מחסור בפחיות, תמוה שלא מביאים פחיות ריקות למפעל המילוי בנתניה, שם מייצרים אותן לשיווק", אומרים הגורמים, "אלא בוחרים בתעשייה הפלסטינית על פני זו הישראלית".

המפעל ביריחו הוא מפעל רשמי של פפסיקו העולמית ופחיות שייוצרו בשטחי הרשות הפלסטינית יסומנו בתווית יצרן "מודרן גרופ משקאות בע"מ איזור התעשייה יריחו".

מטמפו נמסר לגלובס בתגובה כי "על רקע המחסור העולמי בפחיות, החברה נעזרת בקו ייצור מאושר על-ידי פפסי העולמית ומאושר כשרות בד"ץ שנמצא ביריחו".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!