מסכימים איתו?

בנט תוקף את נתניהו: "נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים"

תמונה – ארכיון לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט מגיב במתקפה נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו שתקף אותו אמש על מצב הביטחוני.

בהודעה המשתלחת שפרסם תוקף בנט, "‏מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700.

בנט הוסיף, "ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס. מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים."

מהליכוד המסר בתגובה לבנט, "העשור האחרון בהנהגת ראש הממשלה נתניהו היה הבטוח ביותר בתולדות המדינה לפי נתוני צה״ל. בשנת 2020 היו 0 נרצחים ישראלים מטרור. בנט החזיר את הפחד לרחובות לאחר שהקים ממשלת חולשה עם רע״מ והאחים המוסלמים. ממשלה שתלויה במועצת השורא לא יכולה להילחם בטרור."

בנט הצליח לקלקל את השקט בדרום שהושג במבצע ״שומר החומות״ שהוביל ראש הממשלה נתניהו. המגוחך ביותר הוא שכשבנט מצייץ על ״המשמרת של נתניהו״ הוא שוכח שבתקופה הזאת הוא היה שר ביטחון וחבר קבינט.

תם זמנה של ממשלת החולשה של בנט. הגיע הזמן לממשלה לאומית חזקה בראשות נתניהו שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. בנט – תתחיל לארוז."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.