קליע במעטפה

האיומים על בנט: "תתפטר או שנפגע במשפחה"

תמונה – דוברות הכנסת

העיתונאי משה נוסבאום חושף הערב כי במכתבי האיומים והקליעים שנשלחו למשפחת בנט הוצב אולטימטום לבנט, "אם לא תתפטר נפגע בבני המשפחה שלך ".

הבוקר דווח על מעטפה נוספת שנשלחה לבנו של בנט ובו קליע ואיומים. על חקירת השב"כ והמשטרה הוטל צו איסור פרסום.

השרה תמר זנדברג הגיבה, ‏"הפרסום של נוסבאום לפיו האיום על ראש הממשלה בנט כולל ״אולטימטום״ להתפטר, מחייב התנערות ברורה ושינוי כיוון מצד נתניהו, סמוטריץ וחבורה שלמה של תומכים נלהבים ומהדהדי מסר, שעוסקים חודשים ארוכים בדה לגיטימציה לממשלה נבחרת ודמוקרטית. יש לנו נסיון. להסתה יש תוצאות אלימות. שתיקה כהסכמה"

יוני בנט, בנו של ראש הממשלה פרסם פוסט בו התייחס לאיומים שקיבל, "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קוראים בגלל הסתה ומוות של אנשים שמתבשל מאנשים (אני לא רוצה לקרוא להם אנשים) שיש להם במה והם משפיעים ומגיע מגיע להם לשבת בכלא מכל השטיפות מוח שהם גורמים לאנשים.

https://twitter.com/Judeoespanol/status/1519727854400987138?t=e26RhplvxBxxt_ZA_IcE1A&s=19

בנט הוסיף, "הלוואי והיינו 50 שנה אחורה לתקופה בה אנשים כיבדו אחד את השני, לא הסכימו אבל לא פאקינג הסיתו לרצח. אני יודע שיש תגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום. פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראים, לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן. זה הזוי".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.