יהי זכרו ברוך

בנט הגיע לנחם וספג ביקורת: "לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה"

תמונה – דוברות מג"ב

אחרי שלא הגיע לנחם את 20 המשפחות השכולות שיקיריהם נרצחו בפיגועים בחודשיים האחרונים, ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע הבוקר לניחום אבלים בבית משפחת לוחם ימ"מ שנהרג בשבוע שעבר במהלך פעילות צבאית בג'נין.

בנט הקדים בשעה את ביקורו בבית משפחת רז האבלים ביישוב קידה מחשש להפגנות שארגנו המתיישבים המתנגדים לביקורו.

הבן הבכור של נועם רז תקף את בנט בניחום האבלים: ״לא יודע איך אתה מסתכל על עצמך במראה. אני מאשים אותך כמו שאני מאשים את המחבל. הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן״

האלמנה הצטרפה לביקורת ואמרה: "הערבים מרימים ראש, הם מרשים לעצמם. בנט: אנחנו פועלים, כוחות הביטחון. האלמנה: עזוב את כוחות הביטחון, הם עושים את שלהם ועשו גם לפניך. מה אתה עושה?".

עוד אמרה בת המשפחה לבנט, ״אתה בנאדם רק של מילים. אפס מעשים. אתה והממשלה הורסים כל מה שהלוחמים בשטח עושים. זה ביזיון.״

״הרסת את ההזדמנות שלך. רוצים לראות מישהו שאנחנו מאמינים בו. לא מגיע לך להיות בבית שאבא שלי חי בו. מקווה שאתה מקשיב ולא רק מהנהן״

״גאווה יהודית חסרה לנו ביום יום. אני לא יכולה לסוע ולהניף דגל עצמאות. אני מפחדת לסוע ולחזור אבל אני עושה את זה! אין פה גאווה יהודית. פעם היה גאווה. עצוב. אני מכבדת אותך. אבל אני לא מרגישה את זה כלפיך. האמת לא חשבתי שתבוא.״

ביציאתו מבית משפחת רז, ספג בנט ביקורת מהתושבים שצעקו לעברו, "נוכל, קיבלנו אותך כמו מלך לפני עשר שנים וזה מה שאתה מחזיר לנו? הלכת עם הערבים אתה בגדת בנו, אין לך בושה. תחזור בך".

IMG_20220518_094504_310

לאחר מכן הגיב בנט בהודעה שפרסם, ‏"זכותם המלאה של בני משפחתו של גיבור ישראל להשמיע בפניי כל דבר אשר על לבם, ותפקידי לשמוע ולהקשיב. יהי זכרו של נעם רז ז״ל ברוך ונצור בלבנו לעד."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.