תם עידן בנט?

מכה לבנט: ח"כ זועבי ממרצ פורשת מהקואליציה

תמונה – פייסבוק

מכה לממשלה: ח"כ גידא רינאווי זועבי ממפלגת מרצ הודיעה במפתיע שהיא מוותרת על המינוי לקונסולית בסין ופורשת מהקואליציה.

על פי הדיווח של עמית סגל, בנט ולפיד גילו על פרישתה של זועבי מדיווח של ערוץ 12.

במכתב ששלחה לראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד תקפה זועבי את בנט: "נכנסתי לפוליטיקה מתוך תחושת שליחות כלפי החברה הערבית שאני מייצגת.לפני כשנה הצטרפתי לקואליציה כשקוויתי ועמלתי רבות להצלחתה משום שהשתכנעתי ששותפות ערבית יהודית בקואליציה מעין זו יכולה להוות אלטרנטיבה שלטונית אמיתית ויכולה להביא בשורה לחברה הערבית.

לסיום כתבה זועבי, "החודש האחרון, חודש רמדאן, היה קשה מנשוא. המראות שהגיעו מהר הבית של שוטרים אלימים מול קהל מתפללים, הלוויתה של העיתונאית הפלסטינית שירין אבו עאקלה; הביאו אותי למסקנה אישית ערכית אחת בלבד. לא עוד. אינני יכולה להמשיך ולתמוך בקיומה של קואליציה שמתנכלת בצורה מחפירה זו כלפי הערבים".

לאחר פרישת ח"כ סילמן, נותרה הקואליציה עם 59 חברים לעומת האופוזיציה עם 60-61 חברים שיובילו להפלת הממשלה.

ח"כ אלי אבידר ממפלגתו של ליברמן הגיב בזעם, ‏"ראשי קואליציית השינוי, חודשים שאני דורש להעביר את חוקי הנאשם. אמרתם ׳יש זמן׳, ׳למה עכשיו?׳, ׳אנחנו יודעים מה לעשות׳, ותראו לאן הגענו. חברת כנסת ממרצ! מהצד שלנו! עומדת להחזיר את נתניהו. כמו שאמרתי: אכלנו את הדגים המסריחים, אבדנו את אמון הציבור וגורשנו מהעיר. אנו נקח את זה מכאן."

עמית סגל התייחס לפרישה המפתיעה, "המפסידים הגדולים: שקד קארה ואורבך שחשבו שהם מנהלים א העניינים ועכשיו אין להם ממשלה ואין בית פוליטי".

חבר הכנסת שלמה קרעי הגיב, "‏יש אנטי ציוניים כמו זועבי, שאפילו כשיש בידיהם ממשלה אנטי ציונית על מלא, קשה להם. האמת, היא צודקת. זו ממשלה בלי שום ערכים. מכרו את הכל, מימין ומשמאל, בשביל כבוד ושררה. בזכות רשב"י, מגיעים אלינו ימים שבהם אנטי ציוניים עוזרים ליהודים להיפטר מהממשלה הרעה הזו. הרבה שלוחים למקום…"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!