יפרוש?

ניר אורבך: "הניסוי בקואליציה עם הח"כים הערבים נכשל"

תמונה – ערוץ הכנסת

יממה לאחר הודעתה הדרמטית של ח"כ זועבי ממרצ על פרישתה מהקואליציה בעקבות אירועי הר הבית, ח"כ ניר אורבך מימינה תוקף ומודיע כי לא יסכים להתקפל שוב בפני דרישות חברי הכנסת הערבים, "אם זועבי רוצה ללכת, שתלך. להתראות"

על פי הדיווח של העיתונאי דפנה ליאל, ‏ניר אורבך אמר הבוקר למקורביו: ״אם זועבי רוצה ללכת – שתלך. להתראות. הניסוי עם השותפות בקואליציה עם החכים הערבים נכשל, הגיע הזמן להבין את זה. אני לא מוכן לשמוע יותר על הגחמות שלהם בענייני הר הבית ומילים כמו כיבוש ולא מעניינות אותי הדרישות שלה". אורבך הוסיף, "אם תפסיק להצביע עם הקואליציה – העסק גמור״.

הבוקר פורסם כי שר החוץ יאיר לפיד שוחח עם ח"כ זועבי וסיכם איתה להיפגש ולדון איך אפשר לפתור את המשבר.

בהודעה שפרסם תקף לפיד, "הממשלה הזו היא הדבר הנכון למדינת ישראל ולעם ישראל. אין לנו שום כוונה להכנע או לוותר עליה. אין לנו שום כוונה לתת לביבי ובן גביר הזדמנות להרוס את המדינה. נעשה מה שאנחנו עושים כל פעם מחדש: נשב עם מי שצריך לשבת, נתקן כל מה שצריך לתקן.

לפיד הוסיף, "ועוד מילה אחת לחברים שלי בקואליציה: כן, לפעמים זה קשה. אתם יודעים מה, זה אמור להיות קשה. לשנות את ההיסטוריה זו לא משימה קלה. אנחנו עושים משהו שהוא גדול מכולנו. מצילים את מדינת ישראל, את הדמוקרטיה שלנו. יש כוחות גדולים – ואפלים – שנאבקים בנו. עד עכשיו ניצחנו אותם – נגד כל הסיכויים – כי היינו נחושים ועבדנו יחד. זה מה שאנחנו הולכים לעשות גם בהמשך. רק ביחד ננצח."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!