סחיטה

לפיד הבטיח: 200 מיליון שקל לכבישי טיבי

תמונה – פייסבוק

בניסיון אחרון למנוע את ההתפרקות הממשלה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מקיים מו״מ אינטנסיבי מול הרשימה המשותפת וח״כ אחמד טיבי לתמוך בקואליציה. מי שמובילה את המו״מ היא מנכ"לית משרד ראש הממשלה החליפי נעמה שולץ, כך מדווח העיתונאי מיכאל שמש בכאן 11.

אחת הדרישות המרכזיות של טיבי היא תקציב של כ 200 מיליון שח לטובת כבישים בישובים הערביים. ברקע הפרישה של ח״כ זועבי ממרצ לפיד מעלה הילוך במומ עם המשותפת כדי לחזק את שיתוף הפעולה בין הקואליציה למשותפת במטרה לא להפסיד בהצבעות במליאת הכנסת.

נעמה שולץ, פועלת מול משרד התחבורה ומול משרד האוצר במטרה לאשר את הבקשה. עוד דווח, כי ראש הממשלה בנט לא עודכן על המו״מ ועל הפרטים.

מלשכת לפיד נמסר: ממשלת ישראל פועלת בימים אלה לשיקום תשתיות שהוזנחו בכל רחבי הארץ. זוהי עבודתנו ולהבדיל מהממשלות הקודמות אנחנו גם מבצעים אותה.

העיתונאית דפנה ליאל דיווחה כי ח"כ ניר אורבך אמר למקורביו: "סיימתי להבין את הצרכים הלאומיים של החכים הערבים בקואליציה הזו. אם זועבי רוצה ללכת – שתלך"

עוד אמר אורבך, "ניסוי השותפות בקואליציה עם הח"כים הערבים נכשל, הגיע הזמן להבין את זה", הוסיף ח"כ אורבך, מבכירי ימינה. "אני לא מוכן לשמוע יותר על הגחמות שלהם בענייני הר הבית ומילים כמו כיבוש ולא מעניינות אותי הדרישות שלה. אם תפסיק להצביע עם הקואליציה – העסק גמור".

מוקדם יותר הבוקר התייחס לפיד לפרישה הדרמטית מהואליציה של ח"כ זועבי ממרצ, "עכשיו אותם אנשים אומרים לכם שהכל נגמר – לא נגמר. אנחנו כאן."

לפיד הוסיף, "הממשלה הזו היא הדבר הנכון למדינת ישראל ולעם ישראל. אין לנו שום כוונה להכנע או לוותר עליה. אין לנו שום כוונה לתת לביבי ובן גביר הזדמנות להרוס את המדינה. נעשה מה שאנחנו עושים כל פעם מחדש: נשב עם מי שצריך לשבת, נתקן כל מה שצריך לתקן.".

ועוד מילה אחת לחברים שלי בקואליציה: כן, לפעמים זה קשה. אתם יודעים מה, זה אמור להיות קשה. לשנות את ההיסטוריה זו לא משימה קלה. אנחנו עושים משהו שהוא גדול מכולנו. מצילים את מדינת ישראל, את הדמוקרטיה שלנו. יש כוחות גדולים – ואפלים – שנאבקים בנו. עד עכשיו ניצחנו אותם – נגד כל הסיכויים – כי היינו נחושים ועבדנו יחד. זה מה שאנחנו הולכים לעשות גם בהמשך. רק ביחד ננצח.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!