הפרוטקשן עזר

ניצחון לבנט ולפיד: ח"כ זועבי חוזרת לקואליציה

תמונה – טוויטר

בתום פגישה משותפת של שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי, ראש עיריית נצרת עלי סאלם וראשי רשויות מקומיות ערביות, החליטה חבר הכנסת זועבי ממרצ לחזור לקואליציה בעבור תקציבים של מיליארדים לראשי רשויות ערביות.

שר החוץ יאיר לפיד אמר, "אני מקבל את ח"כ רינאוי זועבי בחזרה לקואליציה, ניהלנו שיח פתוח, גלוי, שקול על הצרכים האמיתיים של החברה הערבית גם איתה וגם עם ראשי הרשויות שאני מודה להם שבאו והתגייסו. שמנו מאחורינו את הוויכוח הזה וחוזרים לעבודת הממשלה."

ח״כ רינאוי זועבי הגיבה לאחר פגישתה עם לפיד, "אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות שהפנו אליי ושהם מבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד ואני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת. לכן מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה. אבל אני גם רוצה שהממשלה תהיה אמיתית וקשובה לחברה הערבית ולצרכים שלה בבריאות, בחינוך, בדיור, בתשתיות.

חה״כ עמיחי שיקלי הגיב, "לפיד בנט ושקד נסחטים שוב ושוב על ידי הגורמים העויינים ביותר למדינת ישראל מתוך החברה הערבית, זוהי פגיעה אנושה בביטחון המדינה".

ראש האופוזיציה נתניהו בתגובה להסכמות של הקואליציה עם חה"כ רינאוי-זועבי: "בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון, ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק מהכסף של משלמי המיסים לשונאי ישראל ולתומכי הטרור – כי הממשלה שלהם תלויה בהם"

IMG_20220522_181041_598

עלי סלאם, ראש עיריית נצרת: אנחנו באנו לתמוך בחברת הכנסת רינאוי זועבי בגלל שאכפת לנו ממנה ואכפת לנו מהחברה הערבית ומהמדינה. לא יכולנו לעמוד מרחוק בלי לשבת איתה ולהחזיר אותה לממשלה. לא ניתן לאף אחד לפרק את הממשלה. ישבנו איתה במשך ימים עד ששכנעו אותה והנה אנחנו יושבים כאן עם מ״מ ראש ממשלת ישראל.

https://twitter.com/yairlapid/status/1103208775048196097?t=lwMGjvf3eXJtqfX9Wp389w&s=19

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!