שיא הבושה

ח"כ אטבריאן לשירלי פינטו: "מפלצת רדודה"

תמונה – ערוץ הכנסת

‏חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מגיבה במתקפה נגד ח"כ שירלי פינטו ממפלגת 'ימינה' שהודיעה כי תכנס דיון בכנסת על טיפול באוטיזם, "מפלצת רדודה ואופורטוניסטית של רוע".

‏בראיון לערוץ הכנסת סיפרה ח"כ אטבריאן על שיטת הטיפול בבנה שסבל מאוטיזם בעבר והיום התגייס ליחידת עוקץ בצה"ל.

לאחר הראיון הגיבה ח"כ אטבריאן למתקפה נגדה ברשתות החברתיות על ידי הגולשים משמאל שקראו לה מתלעללת ושלל כינויים מבישים, "בקשה חריגה לשמאל: הניחו לבן שלי. אל תשתמשו בו כדי להתנגח בי, תהיו בני אדם. את שיטת החדר הסגור פירטתי בהרחבה בספר שלי שאומץ ע"י הורים, רופאים ומורים לחינוך מיוחד ולא בכדי: הילד שחזו שלא ידבר לעולם סיים בגרות מלאה, התגייס לעוקץ ולומד עכשיו משחק. אני גאה באמהות שלי ובעיקר גאה בו".


הבוקר התייחסה ח"כ שירלי פינטו מימינה שסובלת גם היא ממוגבלות, והודיעה כי תקיים דיון בכנסת על השיטה האכזריץ של ח"כ אטבריאן לטיפול באוטיזם, "ראיתי את הראיון של חה״כ גלית דיסטל אטבריאן על השיטה האכזרית, ״החדר הסגור״ שהשתמשה בחינוך ילדה שעל הרצף האוטיסטי. קיבלתי מאות פניות מהורים מזועזעים, וגם תלונות על מוסדות שלצערי ממשיכים לאמץ את השיטה. זה לא ימשיך, לא במשמרת שלי. כתבו לי על מקרים שנתקלתם בהם – אכנס דיון דחוף בנושא."

‏‎ח"כ דיסטל הגיבה במתקפה, "תגידי, מפלצת רדודה ואופורטוניסטית של רוע, מה את יודעת על האופן שבו גידלתי את הבן שלי? החדר הסגור היה כמה חודשים כשגרתי בחו"ל, אחר כך הוא טופל בארץ משך 15 שנים במסגרות קונבנציונאליות של חינוך מיוחד יא מוטציה של רוע וטמטום שכמותך. צאי לי מהחיים וצאי לי מהאמהות. את מעוררת חלחלה."


0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.