"גרועים מנאצים"

מתקפה נגד הרב מאזוז: "במקום לימודי ליבה, הרב בוחר לימודי שנאה"

תמונה – ערוץ הכנסת

תגובות זועמות במערכת הפוליטית נגד זקן הרבנים החרדים הרב מאיר מאזוז שתקף במילים קשות את ממשלת בנט וכינה אותם נאצים.

בשיעורו השבועי תקף הרב מאזוז את ממשלת בנט לפיד, "יש המון אנשים רעים אנחנו מחכים שיום אחד הם יחלפו מן העולם מי שרוצה יחבור לליברמן ללפיד. זה ראש ממשלה חליפי חליפי זה חלוף, בערבית חלוף זה חזיר. לחנוק את האברכים ולתת כמה שיותר לערבים".

הרב מאזוז הוסיף ותקף, "בוגדים בעמם שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלה שונאים את עמם שלהם, רוצים להרוס ילדים, זקנים, תלמודי תורה, שבזכות התורה חייתם אלפיים שנה".

שר החוץ לפיד הגיב הבוקר, "הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו. התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל."

שר האוצר ליברמן הגיב, "במקום לימודי ליבה, הרב מאזוז בוחר ללמד לימודי שנאה. לא ידעתי שלימודי ליבה, יציאה לעבודה ושירות צבאי זה יותר גרוע מהנאצים. בדיוק בשביל אנשים כמוך נכתב במקורות שבית המקדש ״מפני מה חרב? מפני שהייתה בו שנאת חינם."

שרת התחבורה מירב מיכאלי תקפה, "יש מי שמכנה את מאזוז "מהרבנים החרדים הבולטים". אני בטוחה שהציבור החרדי מבין שלאיש הזה אסור להקשיב. איש שמשווה את המתנגדים הפוליטיים שלו לנאצים שהשמידו השמדה שיטתית של 6 מליון מבנות ובני העם היהודי. המשפחות שלנו. איש חשוך, מסית, שפשוט אסור לאחי ואחיותי החרדים ללכת אחריו."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.