יום ירושלים

הטרור הפלסטיני: מאבטח של מירי רגב נפצע מאבן

תמונה – פייסבוק מירי רגב

מאבטח של ח"כ מירי רגב נפצע מאבן שהושלכה על ידי מחבלים במהלך סיור דגלים סמוך לשער בשכם בירושלים.

לפני זמן קצר, התפתחה באזור שער שכם הפרת סדר שכללה יידוי אבנים וזריקת בקבוקים לעבר הכוחות ותקיפת השוטרים שפעלו במקום. כתוצאה מהפרת הסדר, נפצע מאבטח של נבחרת ציבור והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

הכוחות פעלו לפיזור המתפרעים תוך שימוש באמצעים ועצרו 3 חשודים, והסדר באזור הושב על כנו.

מוקדם יותר היום נעצרו ע״י המשטרה 18 חשודים נוספים באזור העיר העתיקה בירושלים והר הבית בגין הפרות סדר, תקיפת שוטרים או אזרחים והתפרעויות אלימות.

מוקדם יותר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע לביקור בכותל המערבי, "אנחנו חוגגים היום את יום איחודה של ירושלים ומניפים רק דגל אחד, דגל כחול לבן"

לאחר העלייה להר מסר ח"כ בן גביר: "אני מצפה שהמשטרה תפעל ביד קשה, נדהמתי לראות בהר הבית עשרות שנעו לכיוון שלי בקללות ובצעקות. כמובן שלא מצמצתי, ואמרתי להם עם ישראל חי".

בן גביר הוסיף: "התפקיד של המשטרה הוא לעצור את המתפרעים ולזרוק אותם מהר הבית. לא יכול להיות שהמשטרה תאפשר למתפרעים להיות בהר הבית. לא יכול להיות שכל יהודי שעולה יקללו אותו איטבח אל יהוד, צעקות, וקריאות גזעניות ולאומניות. באתי להר הבית כדי להבהיר לחמאס וארגוני הטרור: אנחנו בעלי הבית במדינת ישראל".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.