קרקס ישראלי

כנסת סוערת: אחמד טיבי זרק החוצה ח"כ שקראו לו מחבל

תמונה – ערוץ הכנסת

במהלך דיון בכנסת על חוק הכרה במשפחות שכולות, ח"כ אחמד טיבי שניהל את הישיבה, הורה להוציא החוצה חברי הכנסת שכינו אותו מחבל.

ח"כ יואב גלנט תקף, "בושה לכנסת ישראל ולקואליציה השולטת בה – את הדיון על חוק ההכרה באחים שכולים מנהל בברוטליות ובציניות אחמד טיבי. אטימות, עיוורון וחוסר שיקול דעת."

‏ח"בצלאל סמוטריץ' הגיב, "‏אחמד טיבי משתמש פעם אחר פעם בתפקיד יו"ר הישיבה כדי להכניס את דעותיו ולתקוף חברי כנסת. 4 שנים ישבתי על הכיסא הזה בחדרת קודש ומעולם לא העליתי בדעתי לנהוג כך. העובדה שמיקי לוי נותן לו להמשיך לנהל את המליאה היא חרפה שרומסת את שאריות כבודה של הכנסת. אל תעזו להטיף לנו יותר על ממלכתיות."

ח"כ שמחה גוטמן הגיב, "בושה וחרפה לכנסת ישראל. יועצו של רב המחבלים, הארכי רוצח, יושב בכיסא שהעניקו לו חברי הקואליציה הישראלית פלסטינית ומנהל את הדיון על זכויות משפחות שכולות. אותן משפחות שלרוצחי יקיריהם הוא מעניק כבוד מלכים. הבריונות כלפי אורית סטרוק וניצול התפקיד לרעה רק מוסיפים לחרפה."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!