יהי זכרו ברוך

בנימין נתניהו סופד: "אורי קרע אותנו מצחוק"

תמונה – ארכיון לע"מ

ביקורת ברשתות החברתיות נגד הודעת התנחומים שפרסם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו על פטירתו של הרב אורי זוהר שהלך הבוקר לעולמו לאחר אירוע לבבי.

בהודעתו הספיד נתניהו, "שמעתי בצער על פטירתו של הרב אורי זוהר ז״ל. אורי היה מגדולי היוצרים הישראלים – שחקן, תסריטאי ובמאי שעיצב את עולם הקולנוע שלנו. תרומתו הגדולה לתרבות הישראלית תיזכר לדורות".

עוד כתב נתניהו, "באופן אישי אני לעולם לא אשכח את הופעותיו בפני חיילי סיירת מטכ״ל בשנות ה-60, כשבידר אותנו יחד עם שייקה אופיר ז״ל ויהורם גאון שיבדל לחיים ארוכים. בישיבה על מזרנים, בהאנגר ביחידה, זכינו להינות מהכישרונות העצומים ביותר שצמחו במדינת ישראל. אורי קרע אותנו מצחוק. אהבנו אותו מאוד. יהי זכרו ברוך.

הגולשים ברשת הגיבו בביקורת נגד נתניהו, ‏‎"הלו הלו, הרב אורי זוהר היה קצת יותר מבדרן. מה עם מילה על מפעלו הרוחני הכביר?", הגיב יוני סילמן לנתניהו.

גולש נוסף כתב לנתניהו, "ציוץ אומלל של נתניהו. ממש לא מתאים לו. כנראה שהוא לא איתנו".

איש התקשורת גואל ועקנין תקף, ‏"הודעה אומללה והזויה של נתניהו בעקבות פטירתו של הרב אורי זוהר זצוק"ל. חלק נכבד מחייו של המנוח היו בעולמה של תורה ובעולמות של קירוב יהודים ליהדות ולתורה אבל את ביבי זה לגמרי לא מעניין. בושה."

העיתונאי אריה ארליך כתב, ‏מכל הפוליטיקאים, דווקא ההודעה של נפתלי בנט מזקקת את חייו של הרב אורי זוהר זצ"ל: "ברוך דיין האמת. הרב אורי זוהר זצ"ל היה חלק בלתי נפרד מהישראליות על כל גווניה, צבר שורשי וקוצני עם עולם רוח ענק ולב יהודי פועם. גדול במשחק, גדול בתרבות וגדול בתורה. תלמיד חכם שקירב לבבות בדרכי נועם".

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה ליאור קליין ספד, ‏"תודה על הסרטים והמערכונים, אורי. לא בדיוק הסכמנו על כל ענייני אלוהים והעולם הבא, אבל היום אני מקווה בשבילך שצדקת".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.