חושש לכסא

בנט מזהיר מהחרבת המדינה: "כולנו עומדים למבחן"

תמונה – דוברות הכנסת\נעם מושקוביץ

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב לפוסט שפרסם ראש הממשלה נפתלי בנט בצאת חג השבועות בו כתב, "כולנו עומדים למבחן אם נצלח את העשור השמיני כמדינה ריבונית ומאוחדת, או שנכשל שוב בגלל סכסוכים פנימיים".

בתגובה תקף סמוטריץ', "המגלומניה הילדותית של האיש הקטן הזה, שמזהה את עצמו עם המדינה וטוען למעשה שאם הוא יפול המדינה תחרב, מביכה בעוצמת הניתוק וההאדרה העצמית שנעוצים בה, ומסבירה את התהליך הפסיכולוגי הקליני שבנט מצוי בו. נוטשי לשכתו ניסו כנראה להיות הילד הקטן שמסביר לו שהמלך עירום אבל הוא מסרב להקשיב."

העיתונאי אריה ארליך הגיב: "נפתלי בנט, המדינה שרדה 73 שנים בלי שתהיה ראש ממשלה, ונראה לי שתשרוד הרבה יותר טוב אם תכבד את ההכרעה הדמוקרטית. 96 אחוז מהעם לא בחר בך, אתה לא מתקרב באף סקר דעת קהל. כפית את עצמך ועכשיו פצחת בטנטרום ילדותי סטייל דמותך בארץ נהדרת שאם תלך המדינה תיחרב. יש לי חדשות בשבילך: היא לא."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.