החייאה לממשלה

שר החוץ לפיד מאיים: "ישלם על זה מחיר"

תמונה – ערוץ הכנסת לע"מ

על רקע הסערה הפוליטית, ראש הממשלה החליפו יאיר לפיד שולח רמז מאיים לחברי הכנסת המורדים מהקואליציה.

הפוסט שפרסם כתב לפיד, "אני אלחם על הממשלה הזו. אני מאמין בממשלה הזו, ואני אלחם עליה. מפני שהיא הדבר הנכון למדינת ישראל. מפני שייאוש הוא מצב רוח מטומטם. מפני שהאמת צריכה לנצח את השקר. אם הממשלה הזו תיפול, הלקח יהיה שהפוליטיקה שעובדת היא זו של הרעל וההסתה. אני מסרב להסכים לזה. אני מסרב להפסיק להיאבק על הזכות לחיות במדינה שבה אנשים שחושבים אחרת יודעים לעבוד יחד, לחיות יחד, לאהוב את ישראל ביחד.

לפיד הוסיף ואיים, "כל מי שמסכן את הממשלה הזו מבפנים, צריך לדעת שהוא ישלם על זה מחיר. אני מציע לכם עסקה טובה יותר: להלחם יחד על הממשלה הזו. להחזיק אותה. להחליט שאתם חלק מנבחרת מנצחת, לא מקבוצה שהפסידה לעצמה".

הממשלה הזו הוקמה נגד כל הסיכויים. אם צריך, היא תמשיך לפעול נגד כל הסיכויים. אני רוצה להציע משימה לכל אלה ששאלו בימים האחרונים איך אפשר לעזור: תלמדו את האמת. תקדישו לה כמה דקות. תבדקו את העובדות ותפיצו אותם. תנו קונטרה למכונת השקרים. אתם תגלו מהר מאוד עד כמה ההסתה תלויה בכך שאנשים אינם יודעים מהי האמת. אתם תגלו שהממשלה הזו מתנגדת פה אחד לזכות השיבה ואף אחד לא נכנע לשום "מסמך דרישות" הזוי. אתם תגלו שרוב מה שרץ ברשתות הם שקרים שמבוססים על זה שלא בדקתם.

תלמדו את האמת ותגלו שרוב אזרחי ישראל חיים היום טוב יותר ממה שחיו לפני שנה. תלמדו את האמת ותראו שבכל הפארמטרים החשובים – המצב הבטחוני, המצב הכלכלי, המאבק בגרעין האיראני, הפשיעה בחברה הערבית, הבטחון האישי, יחסי החוץ שלנו – מצבה של ישראל השתפר באופן משמעותי. תלמדו את האמת ואל תעצרו בזה – תספרו אותה לכל מי שמוכן לשמוע, וגם לכאלה שלא.

לסיום כותב לפיד, "ואם יקרה אסון והממשלה הזו תיפול מכובד השקרים, גם אז נמשיך להלחם. כולם יגידו, כמו בפעם הקודמת, שבטח נפסיד, והם ימשיכו להגיד את זה עד שננצח. עשינו את זה כבר פעם, אם צריך נדע לעשות את זה שוב. רק ביחד ננצח".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.