קרב ציוצים

לפיד: "אי אפשר להאמין שהשרלטן הזה היה פעם רה"מ בישראל"

תמונה – לשכת נתניהו

שר החוץ יאיר לפיד מגיב במתקפה נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו שפרסם סרטון של לפיד יוצא נגד הוצאת הגז מהאדמה.

בסרטון שפרסם כתב נתניהו, "הנה עובדה שלא ידעתם על יאיר לפיד: יאיר לפיד כל כך התנגד למאמצים שלנו להוציא את הגז מהמים. היו עוד ימים שבהם ניסיתי להבין מדוע הם מתנגדים למהלך כל כך הכרחי שהביא עשרות מיליארדי שקלים לכלכלה שלנו – לטובת הרווחה, הבריאות, הפרנסה של אזרחי ישראל.

נתניהו הוסיף, "היום כבר כולם מבינים שלא מדובר בטענות אמיתיות אלא בפופוליזם ופוליטיקה קטנה. אני קורא לכם, המצביעים של לפיד, אל תפלו לפופוליזם הריק הזה. אתם חכמים יותר מזה.

לפיד לא נשאר חייב והגיב, ‏"אפילו במונחים המאוד מופרעים שלו הציוץ של ביבי הוא חרפה. לקח פודקאסט רציני של שעה וחצי שעשיתי עם בן דרור ימיני, חתך 30 שניות מפה ומשם והוסיף כותרות מעליבות. אי אפשר להאמין שהשרלטן הזה היה פעם ראש ממשלה בישראל. ובעניין הגז, ברכות לשרה קארין אלהרר שעושה את כל המהפיכות שנתקעו בתקופתו."

נתניהו הגיב בחזרה ללפיד וצירף צילום מסך מכתבה, "אז מי פה השרלטן?".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.