הלם בכנסת

דרמה פוליטית: בנט ולפיד מפזרים את הכנסת

תמונה – לשכת לפיד

דרמה פוליטית: לאחר שאיבדו את הרוב בכנסת, ראש הממשלה בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד הסכימו על פיזור הכנסת. לפיד יכהן כראש ממשלת המעבר שיקבל את נשיא ארה"ב ביידן בחודש הבא.

בהודעתו כתב בנט, "לאחר שמוצו הניסיונות לייצב את הקואליציה – ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד סיכמו: הצעת חוק תובא בשבוע הבא לאישור הכנסת. לאחר אישורה תתבצע הרוטציה באופן מסודר. רה"מ בנט משוחח כעת עם ראשי המפלגות. ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ימסרו הודעה לציבור בשעה 20:00.".

יו"ר עוצמה יהודית חה"כ איתמר בן גביר: "מקווה ששחר חדש יקום על מדינת ישראל. העם זקוק לממשלת ימין ימין מלא מלא, שתתקן את הנזק שעשתה כאן הממשלה המסוכנת ותחזיר את הביטחון לרחובות. בעזרת השם, עכשיו תור הימין לנצח!"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.