סערה בליכוד

נתניהו תוקף את אמסלם: "נדהמתי לשמוע"

תמונה – ערוץ הכנסת

ראש הממשלה לשעבר נתניהו מגיב במתקפה נגד חברו למפלגה ח"כ דודי אמסלם ומפלגת רע"מ.

בראיון לתוכנית הבוקר בערוץ 12 אמר אמסלם, כי אם הליכוד ירכיב את הממשלה הבאה ניתן יהיה לצרף את מנסור עבאס לקואליציה, "אהלן וסהלן".

בתגובה חריפה שפרסם נתניהו הוא תוקף, "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר. רע״מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל".

נתניהו הוסיף, "הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע״מ לקואליציה כלשהיא. ב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים לאחר שליברמן ערק לשמאל, סירבתי להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשותי ולכן הלכנו לבחירות.

לסיום אמר נתניהו, "בניגוד ללפיד, בנט, סער, גנץ וליברמן – שיושבים עכשיו בממשלה עם תומכי טרור אלה ותמורת תמיכתם מכרו להם את המדינה – הליכוד בהנהגתי לעולם לא עשה זאת ולעולם לא יעשה זאת. זאת מהות הבחירות הקרובות: ממשלה לאומית חזקה בראשותי או ממשלה אנטי-ציונית שתכלול את מנסור עבאס ורע״מ, אחמד טיבי והמשותפת ותהיה תלויה בהם לחלוטין."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.