הולכים לבחירות

צפו: בנט מעביר את התפקיד ליאיר לפיד

תמונה – לע"מ

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, קיים טקס העברת מקל וחפיפה סדורה בטקס מצומצם לראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד.

בטקס השתתפו בכירי שתי הלשכות ובני משפחות בנט ולפיד. בהמשך התקיימה פגישת חפיפה סדורה ומעמיקה, בין ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, לראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד. במסגרתה העביר רה"מ היוצא בנט את עיקרי הסוגיות הביטחוניות והמדיניות של מדינת ישראל.

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט אמר ללפיד, "התפקיד המאוד מיוחד הזה, והמדינה הזאת – לא שייכת לאדם אחד, היא שייכת לכל עם ישראל. אני מעביר לך את מקל השליחים המקודש, ואת האחריות על מדינת ישראל. אני מאחל לך שתשמור עליה ושה' ישמור עליך.

ליהיא, אני רוצה לומר, זה מאוד לא קל להיות אשת ראש הממשלה. אבל היציבות בבית, החום בבית, המקום שאתה יודע, כולם בשבילך בלי שום אינטרסים, בלי כלום, זו באמת אבן היסוד להצלחה של יאיר.

גילת את מהממת, את משהו. הילדים, אני יודע שהייתה שנה לא קלה אבל מה שאמרתי לכם בתחילת הדרך – כולנו ביחד בשביל המדינה. אז אתם שילמתם מחיר בשביל המדינה וביחד.

יאיר, כל שבת אנחנו מברכים את הילדים: "ישימך ה' כאפרים וכמנשה, יברכך אדוני וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. בהצלחה אחי".

ראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד אמר לבנט: "באופן מופלא כלשהו אמא שלי אמרה לי את אותה ברכה, לפני 25 דקות. את מה שיש לי להגיד אני עוד אגיד.

אני עבדתי תחת ראשי ממשלות, אני הכרתי ראשי ממשלות. אתה איש טוב וראש ממשלה מצוין, ואתה חבר טוב. זה לא טקס פרידה כי אין לי שום כוונות להיפרד ממך".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!