יהי זכרו ברוך

טרגדיה בחופשה: דרור נפל מהחלון במלון ומת

תמונה – אלבום משפחתי

דרור סמדג'ה בן ה- 7 מהעיר באר שבע נהרג במהלך חופשה משפחתית ברצלונה, "בשנייה ארורה אחת הוא נפל אל מותו כאשר נשען על החלו. אנחנו אוספים את עצמנו כל רגע מחדש"

משפחתו סיפרה, "תיכננו את הטיול שלנו בספרד במשך חודשים רבים. בבוקר הראשון של הביקור בברצלונה, בזמן בו התארגנו לארוחת הבוקר, דרור שלנו שמע ילדים משחקים כדורגל בחוץ ורצה לצפות בהם מקרוב. בשנייה ארורה אחת הוא נפל אל מותו כאשר נשען על החלון".

דרור, בן 7 במותו, הותיר אחריו הורים ושתי אחיות בנות 9 ו3 וחצי. דרור היה ילד קסם, פיקח וחברותי ושופע חיוכים, טוב לב ורגיש לזולת. אהב מאוד בעלי חיים, לפתור חידות בחשבון ולטייל בטבע עם משפחתו. הוא אהד את קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע וזכה להיות עם אביו בניצחון הקבוצה בגמר גביע המדינה האחרון.

קשה לנו מאוד ואנו אוספים את עצמנו כל רגע מחדש בשביל שתי הבנות היקרות שלנו. אנחנו רוצים להודות מכל הלב לכל המשפחה והחברים והחברות שעוטפים ועוטפות אותנו ועוזרים.ות לנו לא להרגיש לבד.

משפחת סמדג'ה צפויה לחזור לארץ ביממה הקרובה, לערוך את ההלוויה ולהתחיל בשבעה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.