קשה לצפייה

מזעזע: שיסה כלבים בצבוע ולא ישב בכלא

תמונה – אילנה קוריאל טוויטר

שופטי בית המשפט המחוזי ביטלו את הרשעתו של תושב עוספיא שתיעד את הכלבים שלו הורגים באכזריות צבוע, חיית בר בסכנת הכחדה.

על פי הדיווח של העיתונאית אילנה קוריאל באתר ynet, החשוד ערער על פסק הדין של בית המשפט השלום בחיפה שגזר עליו 3 חודשי מאסר וקנס כספי.

על פי כתב האישום שהוגש נגד החשוד, בשנת 2019 הבחין הנאשם בשני צבועים שנכנסו לשטח מגוריו, ושחרר את שני כלביו שיתפסו אותם. הנאשם נסע ברכבו אחר הכלבים והבחין כי הם תפסו את אחד הצבועים, שהיה פצוע וצולע. הוא הוציא את הטלפון הנייד שלו, תיעד את התקיפה ועודד אותם בצעקות להמשיך עד שהצבוע נפח את נשמתו ביללות וייסורים רבים. את הסרטון העלה לפייסבוק כשהוא מכנה את כלביו "האריות שלי".

"היה לי כל כך טוב שהכלבים שלי הגנו על החיים שלי ושל הילדים שלי. הצבוע הזה בא להרוג אותי אז הוא נהרג", אמר החשוד בבית המשפט והוסיף, "אני לא מצטער על זה. מחבל שנכנס אלייך הביתה מותר לך להרוג אותו". על הצילום פרסום הסרטון אמר החשוד, "אני נתתי להם מחמאה שהצילו את החיים שלי".

בפסק הדין כתבו ‏השופטים אברהים בולוס, דאוד מאזן וגלית ציגלר, שהחליטו לבטל את המאסר בגלל נסיבות מיוחדות וחריגות של הנאשם אך לא פירטו מעבר לקשיים כלכלים שיש להרבה מורשעים.

העיתונאית אילנה קוריאל הגיבה בזעם, "‏איך השופטים יכולים לעשות לנאשם כזה הנחות??? הוא אמר שמבחינתו הצבוע הוא כמו מחבל. הוא אפילו לא הביע שביב של חרטה. הוא שמח על ההרג של הצבוע. הסניגור שלו טען כי זו לא עבירת ציד קלאסית כי לא יצא לצוד ונערך ועשה זאת לשם בצע כסף. הוא צודק. הוא עשה זאת אך ורק למען ההרג של החיה המסכנה".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.