חוזרים לריב

בן גביר נגד סמוטריץ': לא קיבלתי מענה

תמונה – טוויטר איתמר בן גביר

לאחר שלא קיבל מענה מיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר כינס מסיבת עיתונאים ודרש להתחיל כבר במשא ומתן על המועמדים לרשימה.

במסיבת עיתונאים שכינס ח"כ בן גביר במסיבת בירושלים אמר, "בעוד השמאל מתאחד ומתחבר, לצערי בימין מדשדשים, ואי אפשר להתכתש חודשיים ובסוף לבוא סחוטים ומרוטי נוצות לבחירות, זה לא מגיע לציבור, זה לא מגיע לעם ישראל, זה לא מגיע למדינת ישראל."

עוד אמר בן גביר, "אנחנו היום 10 מנדטים בסקרים החיצוניים ובסקרים הפנימיים 12, הפוטנציאל שלנו עומד על 15 מנדטים. אם נדע להתאחד בזמן נוכל להביא ניצחון מובהק בימין. ולכן אני קורא לחברי היקר יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' להיכנס למו"מ מיידי כבר השבוע, והאחריות מחייבת אותנו לצאת לציבור כבר עכשיו עם בשורה של אחדות. זה לא סוד שבבחירות האחרונות הפסדנו כי רבים מבוחרי הימין לא יצאו מהבית. איחוד עכשיו יוציא את האנשים האלו מהבית וינצח את הבחירות.

בן גביר הוסיף, "אני מציע לערוך משאל מקצועי בכל הימין, בידי אנשי מקצוע חיצוניים שמקובלים על שני הצדדים, עם ועדה ציבורית שתנסח את השאלות וככה נקבע מה חלקה של כל מפלגה בימין. המחקר יבדוק מה החלק של הציונות הדתית, מה החלק של עוצמה יהודית, מה החלק של נעם ושל הבית היהודי. אני מתחייב מראש לקבל את החלוקה שתקבע במחקר המקיף הה, ואין לי ספק שחברי בצלאל סמוטריץ' יסכים למתווה הזה, שהוא אגב הציע במערכות הבחירות הקודמות, וזה המפתח לניצחון בימין.

לסיום אמר בן גביר ותקף ברמז את סמוטריץ, "כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור הזה אנחנו מאבדים קולות מאבדים את הציבור, וחלילה יכולים להמליך ממשלת שמאל. עבדנו כל השנה בהרמוניה, אהבה, חדווה ושותפות. העברתי לסמוטריץ' מסרים ואמרתי לו בוא נשב לנהל משא ומתן, אם אני כאן היום, כנראה לא קיבלתי ממנו תשובה".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.