טרגדיה

סוף עצוב: אותר גבר בבולען שנפער בבריכה

תמונה – אלחנן רוט זק"א

במסיבת בריכה שנערכה בבית פרטי בכרמי יוסף נפתח בולען מתחת לבריכה, במקום היו 2 לכודים אחד יצא בכוחות עצמו. לאחר מספר שעות של חיפושים אותר הנעדר ללא רוח חיים.

צוותים של חילוץ מיוחד בדרכם למקום. כרגע הצוותים מבצעים סריקות, חשש לבולענים נוספים וקריסת קרקע.

חובש רפואת חירום במד"א אורי דמארי שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "מדובר באירוע חריג מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי בור שנפער בתחתית הבריכה הריקה. אנשים שהיו במקום סיפרו לי שלפתע נפער הבור ובתוך שניות בודדות כל המים של הבריכה נשאבו פנימה. גבר בן 34 שחילץ את עצמו מתוך הבור ישב מחוץ לבריכה כשהוא נסער. הוא סבל מחבלות קלות בראשו ובגפיים ולאחר טיפול רפואי פינינו אותו לבית החולים. האנשים שהיו במקום מכירים אחד את השני ודיווחו לנו שיש אדם אחד שנעדר וכוחות מיוחדים של הכיבוי פועלים כרגע על מנת לאתר ולחלץ אותו מתוך הבור."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.