התקווה הישנה

מפלגה שלישית: ח"כ מיכל שיר עורקת מסער ללפיד

תמונה – פייסבוק מיכל שיר

ח"כ מיכל שיר שערקה לפני כשנתיים ממפלגת הליכוד למפלגה של גדעון סער, עורקת היום שוב למפלגת יש עתיד של יאיר לפיד.

בהודעה שפרסמה כתבה שיר, "אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו. אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים".

ראש הממשלה לפיד בירך את שיר, "‏מברך את ח״כ מיכל שיר על הצטרפותה ליש עתיד. מיכל היא ח"כ מצוינת וחרוצה עם ניסיון רב. יש לפנינו עבודה רבה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת אזרחי ישראל. ברוכה הבאה".

מירי רגב הגיבה, "‏מה לא עושים בשביל כיסא?! אלה הם האנשים שגדלו בתנועת הליכוד, ערקו ממנה למפלגת מצב הרוח תקווה חדשה. ועכשיו בלי שום בושה הולכים ישירות אל ידיו של יאיר לפיד, טיבי ועבאס. דווקא עכשיו בגלל כל אותן מיכל שיריות, חייבים לבחור רשימה בטוחה! דווקא עכשיו חייבים לבחור אנשים שנאמנים לדרך".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.