מגדף ומקלל

ליברמן זועם: "נתניהו הוא חלאת המין האנושי"

תמונה – ארכיון לע"מ

על רקע הטענות כי רצה לרצוח קצין משטרה לפני כעשרים שנה, שר האוצר אביגדור ליברמן תוקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

בכניסה לישיבת הממשלה השבועית תקף ליברמן את נתניהו והאשים אותו בחשיפת הפרשה, "האיש חלאת המין האנושי, אין לו קווים אדומים".

מהליכוד נמסר בתגובה , "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100,000 דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולרה״מ לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".

‏יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו טען: "ליברמן מינה אותי לעוזר בכיר למנכ"ל מנהל מקרקעי ישראל ולמתאם השר והמנכ"ל במשרד התשתיות, הוא שלח אותי לקונגו לעסקת יהלומים מאוד גדולה בשנת 2000".

https://twitter.com/tadmorerez48/status/1566338216600412160?t=emqxsCVyM0koQXzSZwz-Sg&s=19

העיתונאי יוסי דוידוב תקף, ‏"אם יקום שטוף שנאה ויתנקש ח״ו בחייו של נתניהו שכעת מאובטח הרבה הרבה פחות – לא תאמרו הכתובת לא הייתה על הקיר. היא נכתבה באותיות קידוש לבנה, הבוקר, על ידי שר האוצר של מדינת ישראל, אביגדור ליברמן. דבריו הם הסתה חמורה מהסוג החמור ביותר."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.