ליברמן מכחיש

אילנה דיין חושפת: "צללנו לארכיון, ומצאנו פנינה"

תמונה – צילום מסך עובדה ערוץ 12

בניגוד לטענות של שר האוצר ליברמן שיוסי כמיסה לא היה מקורבו ולא עוזרו, מגישת הטלוויזיה אילנה דיין חושפת קטע מהארכיון שלא מותיר מקום לספק על הקשר בין השניים.

בתחקיר שפורסם ב- 2004 בתוכנית 'עובדה', מככב יוסי כמיסה ומתואר כמקורבו של ליברמן, "השם יוסי כמיסה צלצל לנו מוכר. אז צללנו לארכיון, ומצאנו פנינה: כמיסה כיכב בתחקיר עובדה על גניבות חול, אי שם ביוני 2004, בימים שהוא היה קרוב מאוד לליברמן. הנה קטע קצר".

במקביל, שר האוצר ליברמן הגיש קובלנה פלילית (בתביעה אזרחית פוליגרף קביל ובקובלנה פלילית לא) נגד יוסי כמיסה שטען כי ליברמן היה מוכן לשלם 100 אלף דולר עבור חיסול ניצב במשטרה,״להד"ם. מר ליברמן לא פנה לנאשם והציע לו סכום כלשהו כדי לרצוח מאן דהוא. מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם״.

עוד נכתב כי ״הדברים המצוטטים לעיל (טענות כמיסה), הינם דברי לשון הרע, שקריים לחלוטין, אשר פורסמו מתוך כוונה לפגוע בקובלים, כאשר המערכת הפוליטית בעיצומה של מערכת בחירות״.

עו"ד אייל בסרגליק המייצג את יוסי כמיסה הגיב, "מדובר בתביעת השתקה פר-אקסלנס, שנועדה להלך אימים על עד שהעיז להגיד את האמת. התביעה מזכירה משטר בולשביקי חשוך. אני מציע לתובע, מר ליברמן, שיתמקד בלהשיב לטענות הקשות במקום להשתיקן. הנושא שנבדק כעת בידי היועמ"שית ונושאים נוספים, יגולו במלואם לציבור, ושהציבור ישפוט מי דובר אמת"

צפו בקטע

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.