מחוסנת

הלם: אורלי וילנאי נוטשת את המפלגה שהקימה

תמונה – אורלי וילנאי פייסבוק

שבועיים לאחר הקמת מפלגת 'אומץ' של מתנגדי החיסונים, מגישת הטלוויזיה לשעבר ומייסדת המפלגה אורלי וילנאי נאלצה להתפטר לאחר שנחשף כי היא התחסנה.

בראיון לאופירה וברקו חשפה וילנאי, כי היא בחרה להתחסן מכיוון שהיא נמצאת בקבוצת סיכון. בתגובה, חברי התנועה הזועמים דרשו ממנה לפרוש מהרשימה לכנסת.

בפוסט שפרסמה וילנאי היא כותבת, "אני מוצאת צורך להבהיר כמה דברים שקשורים למפלגת ׳אומץ לעם׳ ולכל רעשי הרקע מסביב. ראשית. אם לא היה ברור עד עכשיו, אינני מתמודדת ברשימת ׳אומץ לעם׳ בבחירות הקרובות. הייתי שותפה להקמת התנועה מתוך הרגשה ברורה שמשהו חייב לקרות ולהשתנות. ומתוך רצון לבחון את השטח פנינו אליכם, הקהל שלנו, כדי לוודא שהתחושות שלנו נכונות. ההתגייסות המהירה של אלפים, התרומות למימון המפלגה- חיממו את הלב ונתנו רוח גבית, אבל אני מלכתחילה אמרתי שאינני רצה לכנסת כפי שלא רצתי כאשר מפלגות גדולות הציעו לי תפקידים משוריינים שהיו מביאים אותי בוודאות לשם בשנים עברו.

וילנאי הוסיפה, "הטקסטים שנכתבו לאחרונה על ידי אנשים שהם לכאורה ׳מהמחנה׳ של אומץ לעם, מיותרים ומבזים ובעיקר יביאו לכך שאנחנו קוברים אחד את השנייה. יש מספיק שנאה ורוע מסביב, איך יכול להיות שאחרי שנתיים וחצי של טרור חברתי שעברנו כולנו רבים מעזים עדיין לסנוט ולהכפיש את מקימי וחברי התנועה. לחטוף מהתקשורת המיינסטרימית וממשרד הבריאות עוד נסבל בשביל לעמוד על האמת, אבל בתוך הנגמ״ש? מה קורה לכם? אם לא לתמוך לפחות לא לשסע. שיהיה בהצלחה גדולה ל׳אומץ לעם׳ ובריאות וחופש לבחור לכולם."

מועמדת מספר 3 במפלגת אומץ אלונה אלמן כתבה, "היה שבוע סוער מאוד ברשת בין השאר בעקבות הראיון של אורלי וילנאי בטלויזיה וברדיו. בראיונות איתה היו התבטאויות לגבי ה"חיסון" שכששאלו אותה אם הזריקה ענתה "ברור!" במין טון של אין אופצייה אחרת. בנוסף, התבטאה ברדיו כלפי "מתנגדי החי0ונים" ואנשי ה 5g כ "הזויים". אנו, מתמודדי אומץ היינו במבוכה לא קטנה בעקבות זאת ופנינו לאורלי בבקשה להודיע שהיא לא מייצגת אותנו. היא פרסמה הודעה אצלה בדף. מאוחר יותר, היא פרסמה את אותו ראיון שגרם כאב רב לחלק מקהל תומכינו ושוב הרגשנו מבוכה גדולה.

אךמן הוסיפה, "אי לכך, אין לי ברירה אלא להודיע בצורה מפורשת וחד משמעית, אורלי אמנם ממייסדי אומץ. היא נדבך קריטי שהמיזם הזה יצא לדרך. היא וגיא היחידים שיצרו פלטפורמה לרופאים ולמדענים לומר דעות שצונזרו במשך שנתיים וחצי שהיו הפוכים מהנרטיב של משרד הבריאות. יחד עם זאת, לאור התבטאויותיה, אני מבקשת להודיע שהיא בשום אופן לא מייצגת אותי או אף אחד מחברי המתמודדים במפלגת אומץ. דעותיה הם שלה בלבד! והיא איננה מתמודדת לכנסת. אני מתנצלת מכל מי שנפגע מדבריה, הרגיש נבגד, כעס עלינו וזה מובן.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.