יהי זכרה ברוך

סוף עצוב בחופשה: הילדה ליאן טבעה בג'קוזי

תמונה – פייסבוק

טרגדיה בצימר: הילדה ליאן רביבו בת ה-7, טבעה למוות אמש בג'קוזי במהלך חופשה בצימר בכפר ירכא שבצפון.

אביה שמגדל את הבת במשמורת משותפת, כתב בפוסט קורע לב שפרסם בפייסבוק: "אני לא מאמין שאני רושם דבר כזה בכלל אהבה יפה מושלמת שלי רק פחות מחודש היית בת 7 חגגתי לך הייה לנו הכי כייף בעולם עלית לכיתה א ונקטפת לי ככה אני לא מאמין בכלל שאני רושם דבר כזה עולם שלי אני אוהב אותך את הכל בשבילי העניים שלי האוויר שלי המחשבות שלי את הכל ליאן".

"אני רוצה שתדעי יפה שלי שאבא תמיד אוהב אותך אני תמיד חושב עלייך ואני לא יודע איך אני ימשיך מכאן אלה אבל אני יודע שאת כל העולם שלי אין לי חיים בלעדייך". האב הוסיף והאשים: "מה שיותר כואב חוסר אחריות של משפחה שלמה. חייגתי מהבוקר לילדה לא ענו לי, לא אמרו לי שהיא בצימר בצפון לא אמרו לי כלום וגם שהיא נפטרה עד עכשיו לא אמרו לי, גיליתי את זה דרך אמא של ילדה שהיילדה הייתה חברה של הבת שלי פתאום אני מקבל הודעה עד עכשיו האמא של הילדה וכל המשפחה שלה לא דיברו איתי. תבינו כמה חוסר אחריות כלל עכשיו עדיין לא דיברו איתי חייגו מבית חולים בנהריה אמרו לי לבוא לחבק ולראות תבת שלי שכבר לא פה בעולם אני פשוט עומד להתמוטט מכל מה שקרה פה".

סיבת הטביעה עדיין לא ידועה. המשפחה מתנגדת לבקשת המשטרה לנתח את גופתה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.