השקר נחשף

לא רק הדר מוכתר: גם יאיר לפיד נתפס על חם

תמונה – חיים צח לע"מ

לאחר שפורסמה תמונה של ראש הממשלה לפיד עוצר את השיירה ויוצא למשוך כסף מהכספומט בתל אביב, מתברר כי הכספומט הוא רק להפקדת שיקים וכסף מזומן.

בחשבון הטוויטר של מפלגת 'יש עתיד' פורסמה אתמול התמונה תחת הכותרת, "חשיפה! לראשונה מזה 13 שנה, רה"מ בישראל מושך כסף בכספומט, שם בארנק ומשלם על עצמו".

צפו: הדר מוכתר נתפסה על חם

דורית גולפור המתגוררת בסמוך לכספומט פרסמה תמונות וכתבה, "הגענו הבוקר למשוך כסף מהכספומט שיאיר לפיד ״משך״ אתמול, עד כמה לא מפתיע שהפרזנטור חושב שכולנו חלולים ונבערים כמוהו. המכשיר מיועד להפקדת מזומנים ושיקים בלבד. דורית הוסיפה, "זה היה פותח מהדורות אם רק נתניהו היה מעלה תמונה מקבילה".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן הגיבה, "אוקי, שאני אבין: היתכן כי ראש ממשלת ישראל פינה זמן באמצע היום כדי לזייף תמונת פפראצי ספונטנית בה הוא מוציא כסף מכספומט (שלא מוציא כסף) רק כדי להראות מגניב וחמוד ולא כמו ביבי הפויה? היתכן שהארוע הזה אשכרה התרחש באמצע שאיראן וג'נין וכלכלה קורסת? בבקשה תגידו לי שזה לא אמיתי."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.