סכנה ממשית

בולען נפער בנתיבי איילון, הצפי: סגירה של הכבישים

תמונה – נתיבי איילון

בולען גדול נפער היום במחלף השלום בנתיבי איילון לכיוון דרום. מכבאות והצלה נמסר כי "בולען גדול מאוד" נפער וכי היה ריק – ללא רכב וללא לכודים. בעקבות כך, אגף התנועה במשטרה עדכן כי הוא נערך לאפשרות לסגור את כל כביש איילון מצפון לדרום. "מומלץ לא להגיע לאזור".

בנתיבי איילון עדכנו כי נחסמה הרמטית רמפת היציאה במחלף השלום לכיוון דרום, ומסרו כי בזמן הקרוב יגיעו אנשי מקצוע ומהנדס מבנים לבדוק את הבולען. בנוסף, בעקבות היווצרות הבולען עומס תנועה כבד נרשם בנתיבי איילון לכיוון דרום, מיד לאחר חסימת מחלף השלום.

 

באגף התנועה של המשטרה מסרו כי 5 נתיבים בכביש 20, לפני העלייה למחלף השלום לכיוון דרום, נחסמו לתנועה. "בעקבות קריסת חלק מנתיב במחלף השלום בכביש 20 לדרום הכביש נחסם. התנועה בכביש 20 פתוחה באמצעות 2 נתיבים בלבד וצפוי עומס תנועה במקום".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.