ביזיון בשלטון החוק

שנתיים מאסר לעבריין מין שחטף ילדה

תמונה – ארכיון לע״מ

השופט יובל ליבדרו גזר השבוע שנתיים מאסר בלבד על פאבלו אדריאן עבריין מין מוכר שניסה לחטוף ילדה בת 11 ולאנוס אותה. ג’וש ברינר, כתב הפלילים והמשטרה של ה׳ארץ׳ שיתף הערב בחשבון הטוויטר שלו פוסט זועם בו הוא כועס על השופט.

״זה גזר דין שלא יוצא לי מהראש. שופט שמרחם על האכזרי ביותר. פאבלו אדריאן הוא עבריין מין מוכר. לפני שנתיים עקב אחרי ילדה בת 11 שחזרה מגן שעשועים עם אחיה בן ה-3 כשהוא עם מסיכה על פניו. כשהגיעו הביתה בשכונה הכי שלווה שיכולה להיות באשקלון, בא לילדה מאחורה, סתם את הפה שלה

 

ביד השניה תפס אותה בבטן, הרים אותה והתחיל ללכת לכיוון הפארק הסמוך.
‏תחשבו על הטירוף הזה.
‏בינתיים האח הקטן תופס לאחותו ביד, נגרר אחריה. הילדה מתחילה לצרוח בכל הכח. אדריאן מנסה להשתיק אותה. בשלב מסויים מוותר ועוזב את המקום. עד היום הילדה בטראומה קשה ביותר.

 

אי אפשר לדמיין סיוט גדול מזה לילדים שלך. העבירות – תקיפת קטין שגרמה חבלה (עד 5 שנים) וניסיון חטיפה (עד 10).
‏כבוד השופט יובל ליבדרו מהמחוזי ב"ש חשב ששנתיים פחות או יותר בכלא מספיקות. זה מטורף לכעצמו. חלום הבלהות של כל הורה. של כל ילד. 28 חודשים. איך זה יכול להיות?

 

בין הנימוקים לעונש המקל: "חיסכון בזמן שיפוטי". זה נשמע למישהו הגיוני? והבדיחה: ליבדרו חושב שהעונש ישמש ל"הרתעת הרבים". תגידי כבודו, אתה רציני? עוד כשנה אדריאן כבר בחוץ. עונש מביש.
‏מקווה שלליבדרו תהיה את הבושה להשפיל מבט מול הנפגעות הבאות״.

 

 

 

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.