ללא פיקוח

מחשש לזיופים: נתניהו הוזעק לוועדת הבחירות

תמונה – הליכוד

מחשש שיעבירו את מרצ מעבר לאחוז החסימה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נתניהו הוזעקו לוועדת הבחירות לפקח על קולות המעטפות הכפולות.

על פי הדיווח של העיתונאי יעקב ברדוגו, נתניהו יצא מקיסריה לירושלים בדרכו לוועדת הבחירות בדרישה לערוך ספירה מחודשת של המעטפות הכפולות.

בהודעת מפלגת הליכוד תקפו את מנכ"לית וועדת הבחירות אורלי עדס, "נוהל חסר תקדים בועדת הבחירות. מנכ״ל ועדת הבחירות אורלי עדס מונעת מנציגי הסיעות בוועדת הבחירות המרכזית לפקח על על עבודת ספירת המעטפות הכפולות. באופן חסר תקדים ובניגוד לחוק היא הורתה לפרוס חבל שחוצץ בין איזור ספירת המעטפות לבין חברי ועדת הבחירות שמפקחים על הסופרים, באופן שאינו מאפשר להם לפקח על הליך הספירה כמתחייב מתפקידם."

עו״ד אילן בומבך, סגן יו״ר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד פנה לגב׳ עדס בדרישה להסיר מיידית את החציצה הלא חוקית ולאפשר לו לבצע את תפקידו ולהשגיח על הליך ספירת המעטפות, אך מסיבה שאינה ברורה היא סרבה ונכון לעכשיו אין אפשרות לפקח כראוי על ספירת המעטפות ויתכנו טעויות וזיופים.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.