וכמה קיבל אבידר?

הדר מוכתר שוברת שתיקה: "העם מטומטם והעם ישלם"

תמונה – אינסטגרם

שוברת שתיקה ומקללת: למרות רעש תקשורתי עצום שעשתה במהלך קמפיין הבחירות, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הדר מוכתר לא עברה את אחוז החסימה וקיבלה כ-7000 קולות אחרי ספירת הקולות.

בציוץ שפרסמה לאחר היודע תוצאות הבחירות, "רוצים לדעת מה אני באמת חושבת על תוצאות הבחירות? העם מטומטם והעם ישלם. אל תבכו לי שמחירי הדירות יעלה בשנה הבאה ב 22%. אתם בחרתם בזה, תשלמו".

כאלף קולות: השר לשעבר אלי אבידר, ממתנגדיו הגדולים של נתניהו ומשתתף בכיר בהפגנות בלפור הגיב לתוצאות המביכות שקיבל בקלפיות.

"הקמנו את מפלגת ישראל חופשית דמוקרטית כדי לקדם ארבעה ערכים: דמוקרטיה, טוהר-מידות, שקיפות ושלום. אלה הם ערכים שצריכים להוביל את המחנה הליברלי וששווה להילחם בעבורם; למען עתידה של מדינת ישראל. לצערנו קמפיין "המפלגה הגדולה" הכריע מצביעים רבים שיכלו לתמוך. בנוסף לכך, עצוב שרבים איבדו אמון ופשוט לא יצאו להצביע. בנינו בעבורם בית פוליטי והעמדנו מועמדות ומועמדים ראויים. התברר שקשה לשקם אמון שאבד, בפרק זמן כל כך קצר.

אבידר מוסיף, "עמדנו בפני קמפיין הכפשה מתוך המחנה שלנו, ששבר שיאי זוועה. במילה אחת – בושה. זהו מחיר החיים הציבוריים. ידעתי בדיוק למה אני נכנס. אין בי כעס. לסיכום, המציאות המתהווה נראית לא פשוטה אך בשום פנים ואופן אין מדובר בסוף העולם. צריך לתת לכל ממשלה שתורכב את האפשרות להוכיח שדרכה היא דרך דמוקרטיה וערכים".

לסיום כתב אבידר, "גאה בארבע שנותיי בפוליטיקה. ליברליזם היא תפיסת עולמי. ודמוקרטיה, טוהר-מידות, שקיפות ושלום הם ערכים שלעולם לא אפסיק להאמין ולהילחם בעבורם; תהא המציאות קשה ככל שתהיה ויהיו המחירים האישיים שאשלם. ייאוש הוא לא תוכנית עבודה. סומך עליכם."

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.