מה דעתכם?

סערה בשמאל: סמוטריץ' דורש הפסקת משחקי כדורגל בשבת

תמונה – פייסבוק

שבוע אחרי הבחירות ולפני הקמת הממשלה, יו"ר הציונות הדתית, שככל הנראה יקבל תפקיד להיות שר בכיר בממשלת נתניהו מעורר סערה ברשת.

במכתב במכתב ששלח ליו"ר מנהלת ליגת העל בכדורגל, טען סמוטריץ' ודרש את הפסקת משחקי הכדורגל בשבת, "הדרה שחייבת להיפסק. צעד שאינו דמוקרטי אינו ספורטיבי ואינו יהודי".

שרת התחבורה היוצאת מירב מיכאלי תקפה, "סמוטריץ' עוד לא התיישב על הכסא וכבר מנסה לכפות את אורח חייו הדתי על כל מדינת ישראל. יש לי בשורות בשבילך: משחקי הכדורגל ימשיכו כרגיל, ואם תעז לשנות את זה, הציבור יראה לך את הדרך החוצה. לא ניתן לך להפוך את ישראל למדינת הלכה."

חברת כנסת מירב בן ארי הגיבה, "בהצלחה לכל המצביעים החילונים, הליברלים שבשם ״החזרת המשילות״ הצביעו לציונות הדתית והביאו עלינו את השב״כ שעודד לרצח רבין ואת הדרך המהירה לסגירת האצטדיונים בשבת. וזה רק ב24 שעות ועוד לפני שנכנס לממשלה. Stay tuned".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.