מאוכזב

יאיר גולן מאיים: "נתניהו ושותפיו יפגשו מחאה כמוה לא היתה"

תמונה – ארכיון עירית קרית מלאכי

‏ח"כ לשעבר יאיר גולן ממפלגת מרצ שלא עברה את אחוז החסימה, מאיים על ראש הממשלה הנבחר נתניהו בהפגנות המוניות שירעידו את המדינה.

בציוץ שפרסם כותב גולן, "אזהרת הטרלה חמורה. הימין הקיצוני – משיחי בהנהגתם של סמוטריץ את בן-גביר, החליטו להשתלט על סדר היום הציבורי. "בלי כדורגל בשבת", ו"רצח רבין כקונספירציה של השב"כ" הם הטרלה שקופה."

"בחסות ההטרלה יועברו כל חוקי הנאשם, חוקי ההתגברות ועוד מעשי פיגולים כאלה ואחרים מבית המדרש המושחת או הגזעני של הממשלה העתידית. כל יום ייזרק רימון עשן חדש ובחסותם יחמוק ראש הממשלה המיועד מעונשו המגיע לו. נילחם, נצא לרחובות, נפגין, נשבות, לא ניתן. לא ניתן להרוס ישראל.

גולן הוסיף והזהיר, "נתניהו ושותפיו יפגשו מחאה כמוה לא היתה. נתניהו יתגעגע לימי בלפור. לא נוותר על המדינה שלנו, לא נוותר על חיינו כאן, לא נוותר על עתיד ילדינו. עם ישראל, אזרחי ישראל יצאו לרחובות. ישראל תהיה דמוקרטיה מהותית ומתוקנת על אפם וחמתם של חובבי השחיתות והסיפוח".

https://twitter.com/ronisassover/status/1589597521223258113?t=XPTLq4cy58lFETThFt0sKg&s=19

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.