מתחיל שיקום

בשורה משמחת: המאבטח שנפצע קשה מאוד בפיגוע בשועפט – שוחרר מבהי"ח

תמונה – דוברות הדסה

בשורה משמחת מבית החולים הדסה עין כרם! דוד מורל, המאבטח שנפגע באורח קשה מאוד בפיגוע שארע לפני חודש, 8 באוקטובר 2022 במחסום שועפט, וחייו ניצלו – הועבר הבוקר להמשך טיפול שיקומי.

היציאה מבית החולים הדסה עין כרם. צילום: דוברות הדסה.



מורל בן ה-30 אשר עלה לארץ מברזיל בשנת 2017, נפצע בראשו באורח קשה ביותר בשל פגיעת ירי.

הוא פונה ליחידת הטראומה בהר הצופים ומשם להדסה עין כרם, ולאחר טיפול ראשוני וייצובו – הועבר לניתוח נוירוכירורגי דחוף מציל חיים.

ד״ר גיא רוזנטל מנהל היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בהדסה. קרדיט צילום: דוברות הדסה.

ד״ר גיא רוזנטל, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בהדסה: ״אנו שמחים להעביר הבוקר את דוד לשיקום ומאחלים לו דרך צלחה. דוד פונה להדסה עם פגיעת ראש קשה מאוד ועבר ניתוח על ידי הצוות הנוירוכירורגי בהובלתו של ד״ר מועתסם שוויקי. לאחריו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ, בה ליווה אותו הצוות ועשה לילות כימים כדי לייצב את מצבו. לפני מספר ימים שמחנו לראות תוצאות לעבודה הקשה בדמות שיפור נוירולוגי וחזרתו להכרה. עם שחרורו לשיקום צפויה לו עוד דרך ארוכה ואנו מצפים ומקווים לראות את השיפור במצבו בהמשך ״.

 

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.