אסון שנמנע

נעצר הצעיר שכמעט פגע ברכבת במהלך מרדף משטרתי

תמונה – דוברות המשטרה
המשטרה עצרה צעיר בן 22 אשר פרץ מחסום רכבת לאחר שסירב לעצור לביקורת תנועה שגרתית של משטרת ישראל. היום פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

תיעוד מסוכן: לפני כשבועיים (10.6.19) שוטרי משטרת ישראל פעלו בעיר כרמיאל, באופן ממוקד, כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק. במסגרת זו, השוטרים הבחינו ברכב ללא לוחית זיהוי וסימנו לו לעצור, אך נהג הרכב הגביר את מהירות הנסיעה ואף ניסה לדרוס את אחד השוטרים.

החשוד המשיך בנהיגה פרועה בלב העיר כרמיאל, תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, ביצע עקיפות בנתיב הנסיעה הנגדי והנהגים נאלצו לבלום או לסטות לשול והולכי רגל שחצו במעבר חציה נסוגו לאחור על מנת שלא להיפגע מרכבו של החשוד.

השוטרים במטרה למנוע מהחשוד לסכן את האזרחים, חסמו את נתיב הנסיעה של החשוד באמצעות ניידת ודוקרנים, אך החשוד פרץ את המחסום המשטרתי, עקף שיירה של רכבים שהמתינו במחסום הרכבת ופרץ את מחסום הרכבת כשהרכבת נמצאת במרחק קצר והקטר נאלץ לבצע בלימת חירום.

שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה במסגרתה אספו ממצאים ואיתרו את החשוד, מעצרו של החשוד בן ה-22, תושב בענה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעכו.

היום הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד לרכב ואי עצירת רכב לפני מסילת ברזל ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.